Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

niedziela, 26 listopada 2017

Nie zrobiłam nic nowego.

Witajcie :)

Zobaczyliście w miniaturce cudowną świecę? Ale ona nie jest moja, tzn, już jest moja, ale nie przeze
mnie zrobiona. Popatrzcie


Specjalistką od ozdabiania świec ( i nie tylko świec) jest  Basia z bloga Decu Czary. Kto nie był, niech wejdzie i zobaczy, bo warto. Czego się ta kobieta nie dotknie, to arcydzieło :) No i co? Jest sprawiedliwość na tym świecie? No nie ma.
Cieszę się, że poznałam Basi bloga i Basię wirtualnie, bo w przeciwnym razie ta świeca nigdy nie zagościłaby w moich progach.
Basia lubi buszować po różnych wystawkach i targach staroci (chyba wiele z nas to lubi) i jest taka kochana, że pomyślała o mnie. Świeca została dodana jako niespodzianka do pozostałych niespodzianek, hehehe



Basiu, jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za pamięć i za podarki :)
Dla Ciebie paczuszka jest w trakcie produkcji, ale myślę, że w przyszłym tygodniu uda mi się skończyć wszystko i wysłać :)

No to ja siadam z powrotem do szydełka :)

I dziękuję Wam wszystkim za komentarze, które zostawiacie :*
Pa.

22 komentarze:

  1. Śliczny prezent zrobiła Ci Basia, taki na czasie. Świeca jest niezwykle efektowna.
    Pozdrawiam Cię Ewuniu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie prezenty są bardzo miłe :)
      pozdrawiam Ewciu :)

      Usuń
  2. Super prezencik Ewuniu dostałaś. Do Basi zaraz sobie zajrzę, ale najpierw napiszę, że przecudną tą świeczuszkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie napisałam Lidziu, że tę świeczkę, to od Basi dostałam, bo to Basia jest mistrzem od ozdabiania świec :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Miło dostawać, szczególnie jak to jest piękne jak świeca. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, cieszę się niezmiernie, że jesteś zadowolona z paczuszki i niespodzianki :D Mistrzynią świec to nie jestem, chociaż bardzo lubię je ozdabiać.Z tą produkcją dla mnie nie spiesz się :D Pędzę do świec, bo mam do zrobienia bliźniaczki i trojaczki świecowe,hehe :D Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie prezenty to na prawdę cieszą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeca marzenie, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu super prezencik dostałaś :-) Jak to miło jak koleżanki o nas pamiętają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Prześliczny prezent dostałaś, Świeca jest Cudowna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta świcia i miło dostawac podarki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię i buszuję, choć przy moich ograniczonych środkach zaglądam raczej na drobnicę:)
    Piękna świeca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeca jest rewelacyjna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Blogowe koleżanki mają ogromne serca! Taki uroczy prezent właśnie o Tym świadczy:)
    Swieczka w sam raz na świateczzny stół:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna świece i przydatne zdobycze ! Lecę zajrzeć na bloga Basi ! Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świeca urocza i będzie w sam raz na nadchodzące święta. Kurcze, gdzie podział się ten czas. Chętnie pobawiłabym się trochę w podobne świece. Twoja Ewuniu to mistrzowska robota. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację Ewuniu,świeca jest piękna i taka na czasie,czuje się oddech świąt😊 taka magia wkrada się do domu😊🎄🎅
    Serdeczności zostawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna niespodzianka, klimatyczna i praktyczna:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajna niespodzianka, bardzo ładne kolory mają te 4 kordonki :) ciekawe co z nich zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiadomo, każdy może mieć przerwę w DIY :). Jeśli np. chwilowo komuś zabrakło weny twórczej dotyczącej no. kolczyków sprawi sobie ładne TUTAJ :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.